Prenájom: *MAXEN* Administratívne priestory v areáli Opatovská cesta ,Košice IV - Vyšné Opátske
MAXEN Reality Centrum ponúka na prenájom moderné zrekonštruované komerčné administratívne a výrobno - skladovacie priestory v logistickom centre v areáli Opatovská cesta, ktorého súčasťou je aj verejný colný sklad, Košice IV - Vyšné Opátske. Komplex je napojený priano na obchvat Košíc čo zabezpečuje rýchle spojenie s Poľskom, Maďarskom, a okolitými mestami Prešov, Poprad, Zvolen a Miškolc.
Administratívne priestory v budove AB:
- 3.NP: A3.15 (16,26m²), nájom 6,50€ + SPN 2,55€ =147,15 € bez DPH
Od 1.2.2024 dostupné kancelárie:
- 2.NP: A3.15 (32,20m² s klimatizáciou), nájom 6,50€ + SPN 3,20€ =312,34 € bez DPH
3 prepojené kancelárie s kuchynkou, ideálne prenajať spoločne:
- 3.NP: A3.02 (27,49m² s klimatizáciou), nájom 6,50€ + SPN 3,20€ =266,65 € bez DPH
- 3.NP: A3.03 (4,34m² - kuchynka), nájom 6,50€ + SPN 3,20€ =42,09 € bez DPH
- 3.NP: A3.04 (17,48m² s klimatizáciou), nájom 6,50€ + SPN 3,20€ =169,55 € bez DPH
- 3.NP: A3.05 (16,92m² s klimatizáciou), nájom 6,50€ + SPN 3,20€ =164,12 € bez DPH
Parkovacie miesto 50 € bez DPH (podľa umiestnenia)
POZOR! Pri všetkých priestoroch možnosť kompletného vybavenia
kancelárskym nábytkom v cene nájmu!
Ponúkané priestory sú vybavené:
- sanitárnymi zariadeniami,(toalety, sprchy, šatne)
- kuchynky vybavené snack & coffee automatmi
- rozvody kúrenia napojené priamo na parovod TEKO a.s.
- kvalitná elektroinštalácia s možnosťou doplnenia podľa požiadaviek
- rýchla IT sieť s možnosťou napojenia na optickú internetovú sieť
- moderná a kvalitná telefónna ústredňa s možnosťou vybudovania interného systému
- elektronický zabezpečovací systém (EZS) + protipožiarny systém
- areál je mimo pracovnej doby zatvorený a prístupný len pre nájomcov areálu
- vstup, prístup a kontrola pohybu osôb je pomocou prístupových čipových kariet
- prístup do skladových jednotiek v podzemnom podlaží je zabezpečený nákladným výťahom s nosnosťou 1000 kg
- celý areál je monitorovaný kamerovým systémom s uchovávaním záznamu
- možnosť stravovania v jedálni, ktorá je súčasťou komplexu
- priestor je monitorovaný strážnou službou s napojením na pult centrálnej ochrany s výjazdovou skupinou
- budova bola zrekonštruovaná a zateplená v roku 2011 (nízke náklady na prevádzku)
Facility Service: pre Vašu spoločnosť zabezpečenie služby k bezproblémovému fungovaniu prevádzky, správu objektu, celkovú údržbu, a.i.
Parkovacie miesta
- 1 ks parkovacie miesto pred rampou: 40,-€ bez DPH
- 1 ks parkovacie miesto za rampou: 50,-€ bez DPH
V prípade sprostredkovania menej ako 3 kancelárií ( alebo pri nepresiahnutí mesačného nájmu 800,- € ) hradí nájomca províziu za sprostredkovanie vo výške 1 mesačného nájmu ( minimálne 500,- € ).